La Region [December 2019]

Baltar, desde As Burgas: "O termalismo une culturas"


"A fortaleza segue a ser o labor conxunto e o traballo en rede, como gran fortaleza para desenvolver proxectos que xeren competitividade"., aseguró Baltar
"A fortaleza do termalismo como elemento que une pobos e culturas". Ese mensaje es el que quiso trasladar ayer el presidente de la Diputación de Ourense y de la Asociación de Ciudades Históricas Termales de Europa (EHTTA), Manuel Baltar, en conmemoración del 10º aniversario de la creación de esta red termal. Desde As Burgas, Baltar hizo una declaración destinada a 51 zonas de 17 países que integran la EHTTA.
El presidente destacó el origen de la asociació y reiteró su objetivo de promocionar el termalismo. "A fortaleza segue a ser o labor conxunto e o traballo en rede, como gran fortaleza para desenvolver proxectos que xeren competitividade".
Baltar dijo que en esta nueva etapa el objetivo es "poñer en valor o termalismo, apoiando as políticas de promoción termal na UE e en todos os foros internacionais, e promover as vilas termais de Europa como dinamizadoras económicas, sobre todo no rural".